Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Wystarczy kliknąć na pytanie, by pojawiła się odpowiedź.

 

Jak mogę zapisać dziecko na obóz?
Wystarczy wypełnić odpowiedni formularz rezerwacji dostępny w opisie obozu. Należy wpisać wszystkie potrzebne informacje, zaznaczyć odpowiedni wybór obozu i kliknąć “Wyślij” – aplikacja prześle Państwa zgłoszenie do nas. Potwierdzenie wysłania formularza dostaną Państwo na podany adres e-mail. Następnym krokiem jest wpłata zaliczki na nasze konto przelewem internetowym – dane podane są w opisie obozu lub w zakładce kontakt

Wypełniłem i wysłałem formularz rezerwacji, ale nie dostałem potwierdzenia mailowego. Co teraz?
Jeżeli nie dostali Państwo potwierdzenia wysłania formularza mógł się pojawić błąd serwera bądź podali Państwo błędny adres e-mail. W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny 513-726-102 lub 510-073-356. 

W jaki sposób dokonać wpłaty zaliczki?
Zaliczkę można wpłacić przelewem internetowym na nasze konto – dane podane są w opisie każdego obozu  lub w zakładce kontakt.

Chciałbym, by ktoś inny (znajomy, babcia, wujek, itp) odebrał moje dziecko z obozu. Czy jest to możliwe?
Tak, w tym celu należy wypełnić formularz upoważnienia, który znajduje się w karcie kwalifikacyjnej bądź w Niezbędniku Obozowicza i Rodzica

Staram się o dofinansowanie z zakładu pracy. Czy mogę otrzymać fakturę?

Jeżeli chcą Państwo starać się o dofinansowanie imprezy z zakładu pracy, zapewne będą potrzebowali Państwo Faktury VAT. Firma Radsas Sport wystawia faktury na prośbę klienta. Aby otrzymać fakturę należy wypełnić specjalny formularz, który znajduje się w opisie każdego obozu 

Gdzie znajdę numer kontaktowy do waszej firmy?
Numery kontaktowe do naszej firmy znajdują się w zakładce kontakt

Czy dzieci mogą korzystać z telefonów na obozie?
Podczas obozu dzieci mogą korzystać z telefonów tylko w czasie przerwy poobiedniej oraz w wyjątkowych sytuacjach. Chcemy zapobiec zabieraniu telefonów do lasu, na plażę, gdzie zbyt łatwo się gubią. Dodatkowo, zależy nam, by dzieci w codziennych, obozowych sprawach, zwracały się do wychowawców, którzy są na miejscu i pomogą dziecku. Zależy nam, by dzieci niepotrzebnie nie niepokoiły rodziców w takich sprawach jak “zgubiłem szczoteczkę do zębów”, “nie mogę znaleźć drugiego trampka”, “w łazience popsuła się spłuczka” i tym podobne. Dodatkowo, zależy nam, by dzieci, które wieczorami są już zazwyczaj bardzo zmęczone, nie dzwoniły do rodziców z tęsknoty – bo niestety, takie telefon – usłyszany głos rodzica- tylko nasila tęsknotę. Zazwyczaj w takich przypadkach “tęsknota” szybko się rozprzestrzenia też na inne dzieci. Zapewniamy Państwa, że najlepszym lekarstwem na wieczorną “tęsknotę” jest wizyta wychowawcy, który uspokoi dzieci, by mogły spokojnie zasnąć.

W porze poobiedniej dzieci będą miały najlepszą okazję, by dzwonić do rodziców.

Zawsze podczas obozów na naszej stronie można znaleźć numer telefonu do wychowawcy, także w razie pilnego kontaktu z dzieckiem, można zadzwonić do wychowawcy. 

Czy dzieci mają dostęp do wody/napojów podczas obozu/zajeć?
Tak, podczas obozów dzieci mają nieograniczony dostęp do wody mineralnej, bądź soku/kompotu.

Moje dziecko ma alergie pokarmowe. Gdzie i komu to zgłosić?
Wszelkie informacje o problemach zdrowotnych, a zwłaszcza przyjmowanych lekach bądź alergiach, należy umieszczać w odpowiednim miejscu na karcie kwalifikacyjnej uczestnika obozu

Co zrobić w przypadku, gdy dziecko dzwoni do mnie z obozu z jakimś problemem?
Jeżeli dziecko dzwoni do Państwa z jakimkolwiek problemem (np. pokłóciło się z koleżanką, skończyło mu się picie, boli je głowa), powiedzcie mu, by poszło z tym do swojego wychowawcy. Dzięki temu nauczy się szukać pomocy tez u innych osób, będzie bardziej samodzielne i następnym razem prawdopodobnie nie będzie Państwa niepokoić. Proszę pamiętać, że na obozach, półkoloniach, to właśnie wychowawcy zajmują się wszelkimi problemami dzieci. Jeżeli mają Państwo wątpliwości, czy dziecko zgłosiło problem, możecie zawsze zadzwonić do wychowawcy i się upewnić.

W programie imprezy było wyjście do muzeum, jednak dzieci nie poszły. Dlaczego?
Proszę Państwa, układając program obozu/półkolonii zawsze staramy się by był on atrakcyjny, ale jednak optymalny pod względem wykonania. Mimo naszych starań i lat doświadczenia, nie zawsze jesteśmy w stanie przewidzieć niektórych okoliczności (np. pogody, komunikacji, zmęczenia dzieci, próśb dzieci, co do programu, okoliczności ze strony instytucji). Naszym priorytetem jest to, by program był jak najbardziej dostosowany do uczestników i ich możliwości. .